mandag 18. april 2011

Påskeferie - og feriestrikk.

Ja, så er det endelig påske.
Og det ser jo ut til å bli en knallpåske værmessig.
I dag reiser vi på hytta, og med meg i bagen har jeg et helt nytt strikkeprosjekt.
En full pose med deilig ullgarn.
Jeg skal begynne på høstdressen til snuppa, og har plukket meg ut denne lille herligheten fra Sandnes

Bildet er lånt fra sandnesgarn.no

Skal strikke den i str. 1 år, og tenker at snuppa mi blir herlig i denne når hun begynner å stabbe og gå.
(hvis mor blir ferdig før den er for liten da...har nemlig en lei tendens til å bli mange ufoer her i heimen.)

Så nå skal jeg bare stappe litt andre saker i bagen, og sette kursen for hytta, solveggen og verandakos.

Ønsker dere ei riktig
GOD PÅSKE!

Jeg fikk forresten strikket ferdig den rosa fletteputa mi i går kveld, bare litt montering igjen. Men den får jeg blogge etter påskeferien

 

1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Hei! Så hyggelig at du vil være med på Julegaver 2011! Har lagt deg til på lista - velkommen! Og fortsatt god påske!