fredag 1. april 2011

Genser-UFO ferdig!!!

Det er ikke ofte jeg begynner på store ting til meg selv, av den enkle grunn at jeg aldri blir ferdig. Og denne genseren er det faktisk flere år siden jeg begynte på. Så lenge at jeg ikke husker når det var engang. En UFO som har ligget ferdig strikket lenge, men manglet montering. Og på en raglandsgenser er det jo heller ikke all verdens montering, så det er jo bare sløvhet å ikke gjøre den ferdig.

Men i går ble den det.
H U R R A   H U R R A
(fanfare)

I dag har jeg fått Sondre til å ta bilder av meg med genseren på.
Skikkelig påskestemning ute, og genseren blir nok god å ha med på påskefjellet.


Genseren er strikket i garnet "Topp't tå" fra Gjestal
Mønsteret står i hefte nr. 171 fra Gjestal Strikkedesign, modell 1



Når jeg kikket på bildene så sier jeg "uff, så tjukk jeg ser ut"
Da svarer Sondre kjapt - "jammen du er jo det mamma, bare se på magen din"

Det er fra unger og fulle folk man får høre det heter det;)
Men med ammepupper og babymage er det nå slik jeg ser ut...



2 kommentarer:

Vibeke sa...

Vet du: Jeg tenkte faktisk at du så sååå flott ut til at du har en liten baby jeg :)

Bra du får unna litt av det som ligger:)

pakkalakka sa...

Grattis så mye med ferdig UFO!! :) Genseren ble jo knalltøff den! :)

Rart det der, hvordan nesten ferdige ting bare blir liggende.... *kremt*

Og grattis med flott blogg! :)