søndag 22. mai 2011

Slutt på kalde ører...,

En liten rest fra den rosa fletteputa har blitt til en søt liten ørevarmer til Kristine.
Men selvfølgelig var ikke resten stor nok, måtte kjøpe et nøste til,
og nå har jeg mer rester enn når jeg begynte. ;)

Ørevarmeren er strikket etter Stinemors oppskrift.
Fantastisk flotte og utrolig enkle. Slike skal det bli flere av til både store og små.
Kanskje noen havner under juletreet i år?

Kristine er bare 3 mnd. ennå, så det er litt stort til henne, men blir nok supert når kjølige høstdager melder seg. Jeg har også fått brukt de søte navnelappene jeg kjøpte fra Mina namnband og er superfornøyd med dem.

Anbefaler denne oppskriften på det sterkeste.

Garn: Easy fra Sandnes, farge 4312 blekrosa (31 gram)
Pinner: 7

4 kommentarer:

injosa sa...

Nydeleg øyrevarmar til ei søt lita jente.

Ugla sa...

Hei

Jeg måtte le da jeg så mailene med kommentarer på bloggen min :-)
Jeg er mektig imponert over at du orket å gå så langt tilbake.
Jeg skal svare ordentlig på lueoppskrifta, forhåpentligvis til helga. Og hvis jeg ikke gjør det så er det bare å mase, jeg har notatene skrevet ned.

Skal se litt mer på bloggen din til helga for det så ut til å være mye fint her!

Ha en super dag!

Stinemorღ sa...

Så morsomt å se pannebånd her hos deg :)
Nydelig farge og ei skjønn snuppe!

Har titta litt her hos deg, og du lager mye lekkert!
Kommer helt klart tilbake :)

klem

Misemor sa...

Så mye fint du har laget. Og disse pannebåndene er kjempelekre.
Jeg skal også bestille meg slike merkelapper derfra, men det blir etter ferien, de er supre!
Ha en fin dag, klem.